fredag 16. mai 2008

Gul, Orangsj, Blondt?

Nåå har det seg slk at jeg prøver så godt jeg kan på å bli blond;p Men, hvilken farge det er nå er det litt vanskelig å si. Jeg har nå bleika det 4 ganger på et døgn. Så jeg har gått fra Svart, til Rødt, deretter til orangsj, og nå er jeg iallefall guuul ;D Så en gang til nå så er det vel slik jeg vil ha det tenker jeg;p Men jeg fikk beskjed om å la det være til neste uke. Skjønner ikke?!

ialleall, slik ser jeg ut nå:

fiiin ja?? HAHAHAHA!! faen til dritt!! Men, det bliiiiir :D
Nåå sitter jeg bare å venter på at Thomas skal komme hjem. Gleder meg til å møte han igjen:) Er liksom ikke heelt vant til å være lenge borte fra han enda. Men, det kommer seg vel til slutt!!? han skal vel ut ikveld tenker jeg.. Så jeg blir sittende her heelt alene på "selveste" 16.mai! Og 17.mai for den del. Jeg har nemmelig ingen å være sammen med. Alt grunnet et liten stygg fæl drittfooot!! Blææh. Men, den har kommet seg raskt må jeg si :) Håper å klare å gå helt uten krykker neste uke. Det er mitt mål for denne uka :D
Må rydde litt. Snakkes :D

Ingen kommentarer: