onsdag 28. mai 2008

HOLD DERE FAST..

Ja, dere ser rett. Tonje i kjole. Eller, hvilken garanti har vi får at det er Tonje? hihi.,. Hu var ikke så ivrig på å ta av hodet, ettersom hun var nydusja å greier:p Er da like fin uansett du ;)

Idag har jeg hatt eksamen i Reiseliv. Det gikk bra, trooor jeg :) Skrev 6 sider om Oppdal! Joohoo..

Fiilm her igjen idag seff.. hva ellers?:p hehe.. Jaaa.. egentlig så har jeg ikke noe mer å tilføye her. så vi praatææææs!!!

Å forresten, ser dere i helga. Da skal ialleall jeg være D-R-I-T-A!!!! =D


Noen som deler med meg? ;D **Flørte flørte**...
Hmm, shit.. har virkelig mista teket på å flørte gitt!!! hihi

6 kommentarer:

Unknown sa...

Hehehe. Dæm fleste letta vel frå stoln sin no ja, tenke æ.
For nå hælie brøst æ har, foresten ;) ihihi

FayNatalie sa...

Hahha, brøsta din e awesome truls :D:D

Unknown sa...

Hehe, jess.
Æ vil foresten del ei flask champagne me dæ! <3
Men kanj itj vi ta ei flask 96% istan?

FayNatalie sa...

HIhi, jooo det kan vi :D men da bli æ dårli:p

Anonym sa...

Haha, "hun var ikke så ivrig på å ta av hodet" :D

Skjønt itj nå når æ las det først gången. Ta tå haue, liksom ;P

Men FIN e ho værtfallj, med e ller uten hau ;)Tek Vihalsn med storm i morra, Tonje!

FayNatalie sa...

hahahaha, det har æ itj sjedd:p hihi. Kanskje litt dårlig formulert å da:p