torsdag 8. mai 2008

Blogg.no?

Jeg ler og jeg ler;p Jeg fant nettopp ut at jeg har en brukerkonto på blogg.no! Hihi
Å det er faktisk litt morsomt ettersom jeg over hodet ikke var klar over det. Å når jeg går inn der, så skjønner jeg jo ingenting. Ikke en gang hvordan noen gidder å ha noe så innmari
INNVIKLA greie, når man lik så greit bare kan ha BLOGSPOT;)
Og det som jeg grubler litt over er hvorfor Tonje har lagt meg til som venn, og ikke sagt til meg at jeg har en brukerkonto der?! Hmm.. Hva har du å si til ditt forsvar, Tonje?;p

Iallefall, når jeg laga meg den greia, så var det egentlig plana å skrive dagbok fra da jeg skulle bo i Spania. men, jeg tror hele greia ble glemt:p For det står ganske lite om mine dager i Spania der;) Men, for de ekstra interesserte, så er det
http://www.faynatalie.blogg.no/!
Skikkelige saker dette skjønner du;p hahaha :D Og ikke minst innholdsrik!!!

Jaja, hva mer er det å si?
Jeg er nå hjemme hos pappa på Aure. Er bare oss her nå. Kenneth er ute på sjøen. Og Thomas er som sagt i Årdal og monterer heis! Så det er ganske stille her!
Skal vel legge meg straks! Skal bruke langhelga mi på å slappe av og ta igjen litt kvalitetstid med senga :) Lenge siden jeg har sovet en hel natt nå!

Planer for imorgen:
Stå opp. Dra på Aure. Møte
Yndlingsfamilien og spise WRAPS!!!!! Noe mer?!


3 kommentarer:

Unknown sa...

Heheheh. æ trudd nå kanskje du va så oppegående at du huska at du ha gjort det :p å du måtta nå ha godtatt venneforespørseln min å, kjære dæ ;-) ka har DU å sei te dett forsvar? :p

FayNatalie sa...

d ska æ sei dæ ja:p
æ godtok den når æ fanj ut at æ hadd en bloggprofil:p

Unknown sa...

hehe, jaokei da :P