tirsdag 13. mai 2008

Syyyyt! ;p


Ehm? Hva skal jeg skrive nå`a?? Ettersom dagene min går ut på å ligge i senga og sitte pal i sofaen? ;p hehe :D Jaja, jeg kan vel begynne med å takke Tonje for alt hun har gjort/gjør og kommer til å gjøre for meg ;p Tuuusen takk snuppa :) Er ikke lett å ha bare en fot. (Joo, jeg har TO jo, men kun en fungerer) hihihi.. (Nå måtte jeg le for meg selv) ;) Så da er det godt å ha husmor nr 2 her som hjelper meg med det jeg ikke klarer så godt selv :) Så igjen; TTT = Tusen Takk Tonje!! (Hihi, leer igjen)

Ja, idag har altså da jeg vært hjemme på grunn av smerter i foten. Så sa Pappa at jeg kunne holde meg hjemme for å ha enda en dag å komme meg på. Slik at foten får hvila seg mest mulig :) Husk foten min; Du MÅÅ bli bra til siste helga i Mai, for da er det nemmelig storfest på Aure; Vihalsen -> Too Far Gone skal spille :D Og det er alltid like mye liv hvert år :) Så det ser jeg frem til :) Å herreeeeguuuuud er det EN ting til jeg ser frem til så er det SOMMEEEER <3<3

Å forresten for den som har samme hu(s)mor som meg (og Tonje for den del;p) så se/hør på denne:http://www.youtube.com/watch?v=0-9oFBBqypw hihihihih.. hvem tar opp sånt da?;p

Men, Nå skal jeg lalle.. Snakkes godtfolk ;¤

God Natt :D

7 kommentarer:

Unknown sa...

HIhi :)
Alt for dæ ;) <3

FayNatalie sa...

Seff ;¤ Kæm jør itj det? ;)

Unknown sa...

Godt spørsmål, meeeget godt spørsmål ;)

FayNatalie sa...

Ja, det va nå filosofisk over det ;O

Unknown sa...

filosofer over det littegrannj tru æ.

FayNatalie sa...

Njaa.. tru æ har gjort det no. Å æ kom fram t at d kan værra nå som legg i luftaa? :/
Eller?

Unknown sa...

Nå forurensing i lufta ja sekkert..