torsdag 29. mai 2008

Mamma I Byen



Dagen i dag har vært topp :D begynte dagen med å stå opp selvfølgelig.. DOOH, skjønte du ikke det?!! Så gikk vi, HAHHA...luuurteee deg. Vi satt på til skolen ;) Hadde kun 4 timer idag :) Det var godt å være ferdig kl 12 :) Såå møtte jeg mammaen min. Som ikke har vært i leiligheta her før, så det ble jo noen bilder osv:p Koselig det :) Deretter gikk vi ned til gågata hvor vi skulle møte de mamma jobber sammen med :) Så var det tid for mat, og vi gikk ned til Hellas, og for den som ikke vet hva det er, så er det en aller så liten beskrivelse her:

Det ligger på kaia i Kristiansund, på Kirkelandet, på Nordmøre, I Møre og Romsdal, i Midt-Norge i Norge i Europa, i Verden, i solsystemet i universet..

- Hellas er en gresk restaurant..

- Den ble åpnet slutten av 2007

- Det jobber 2 kokker der

- Den rommer rundt 50 gjester


Sånn, sååå vet du deeeet!!! Ikke det at bloggen min er så interessant, men du lærer faen meg noe her også!!


Etter vi hadde vært på Hellas, så gikk turen til senteret. Der hvor vi bare gikk i rundt å såg på alt og ingeting.. :) Masse fint nåå.. åå jeg er blakk som ei kirkerotte. (Hvorfor akkurat kirkeerotte Fay? Har du noen gang sett ei rotte i kirka? Hmm. nei det har jeg faktisk ikke) Såå, jeg mente blakk som ei gaterotte!! Sånn!!


Så var det tid for mamma og de andre å ta båten hjem til Trondheim igjen! Så da var det "Ha det bra" *goooood lang klem* "Glad i deg" så dro henne. Jeg dro hjem! Å nå sitter jeg her.

ah, gidder ikke mer! Hasta La bye Bye!!

2 kommentarer:

Unknown sa...

HAHAHAHAHA.
Æ kjæm te å flir mæ ihjel tå dæ æn dag :P Du e nå bra søt ;¤
Æ å e blakk som ei gaterotte.

FayNatalie sa...

E duu å blakk som ei gaterote duu åå?? :D Dæven, må finn oss ei anja rott snart.. kanskje bli d pænga på oss:D

Bavvian1 gledær seg til helGa!! Jajaja