tirsdag 27. mai 2008

Sommer, Sol og Eksamen!!

Jada neida sååå.. Idag har jeg hatt lesedag.. eksamen i Reiseliv imorgen :) Gleder meg faktisk. Forberedelsesarket ser slik ut:

(For de ekstra interiserte;) muahha
Og der står det følgende:
"Velg deg en Vinterresort i Norge og du skal benytte tiden i forberedelsesdelen til å samle informasjon om reiselivsproduktet på destinasjonen, informasjon om aktuelle etterspørselsgrupper og informasjon om tilgjengelighet til viktige markeder"
Kunne vi fåå bedre?? :D Dette tar jeg på strak hånd.!! Artig å se hvordan oppgaven ser ut imorgen!! Og hjææælp, får vite om jeg kommer opp i matte muntlig i morgen. Om jeg gjør det... jaaa. daaa.. da er livet over for min sin del!! Fy faen.. Har stryyk i matte. Intelligent? jeg ja!!!
Nok om eksamener..

Idag har jeg vært sammen med Turid, på skolen for å foreberede oss litt!! Deretter gikk jeg ned på salongen og begynte å stripe håret mitt. Faen er lei av å være guul nå:p Jeg trodde ei lita stund at jeg skulle drepe Kristina på grunn av smerte!! Dæven sier jeg bare!! Men, så kom jo den tiden fargen skulle oppi, og Kristina og Helle holdt på med vær sin sine av hodet. Ikke mange som har to vakre frisører som holder på med deg på en gang, eller hva? :p

Etterpå gikk jeg til Mona Lisa, hvor pappa og Hallvard satt å venta på meg. Jeg bestilte meg det vanlige, nemmelig "Black and White" fy søren hvor deilig det er da!! Etter hvert kom Thomas, Knut (faren til Thomas) og Tonje også :) Koselig :)



Meg og Pappa på Mona Lisa ;¤



Nå har jeg nettopp sett en film, og denne gangen, som alle andre ganger måtte jeg igjen se en film alene....*hoost* Thomas stakk av med Espen, og Tonje sovna på sofaen!! Enten er det jeg som er veldig dårlig på det med filmer, eller så er det bare dem to som er T-E-I-T-E, og jeg velger å tro at det er det sistnevnte:p Selv om jeg er glade i dere begge to ;¤

Thomas sitter nå å ser en film for seg selv på stua. Tonje er ute med Ingeborg og noen venninner, Ingeborg er 18 år idag :D Gratulerer så mye!!=D Dukker hun opp på skolen imorgen så tror jeg hun skal få en gave av meg:p hehehehe..

faen, nå er sikkert dere lei. jeg er lei. og pcn er lei. Sååå jeg må vel bare avslutte å forsette på eksamensforberedelsen!! Takk for nå!!

1 kommentar:

Unknown sa...

Hihi. Jada, vi e litt teit :p Men kanj itjnå for at æ sovne kvar jævla gång! :p Du må bynnj å beorder mæ te å såvva før vi sjer film, så væt du æ klare å ha opp auonj gjennom filmen ;-)
e gla i dæ å ;¤