torsdag 8. mai 2008

Oppvask og villmannsgåing!!



Ja, nå har det seg da sånn at Tonje tok oppvaska idag :D Så nå ser kjøkkenet slik ut ->
:D
Såå gikk jeg og Tonje på butikken for å kjøpe øl!
For vi tenkte at det kunne være godt med litt drikking idag! Men, så kom JEG til fornuft å fant ut at jeg måtte gjøre ferdig å finpusse på særemnet mitt!! Flinke Faay! Så nå sitter jeg her å jobber som bare rakkern. (utenom akkurat NÅ selvfølgelig:p) Mens Tonje sitter å koser seg med pils og potetgull og selvfølgelig det beryktede MSN ;)


Jeg satt også nettopp å lurte på hvor i landet Thomas befant seg.

Så jeg gikk inn på gulesider, og fant omsider ut at der ->
er Thomas:) Så nåå vet jeg (og DU det)
(Den blåe streken er kjøreruten fra Kr.Sund til Årdal!)
Ellers så er jeg så innmari trøtt akkurat nå! Så jeg lurer på å legge meg! ganske raskt iallefall!! Så Natta ;D

Ingen kommentarer: