onsdag 28. mai 2008

Mimre Mimre

Sitter å ser over bilder fra tiden i Spania! Faen jeg savner å bo der. Flytta hjem for alt alt skulle bli bra, men alt ble det motsatte!! Men, minner er noe man lever lenge av:)

Her er leiligheten som Ingrid og jeg bodde i:
Bassenget og hagen:

Verdens HERLIGSTE partygate "The British Square":

Bahamas som ligger til venstre på bildet er virkelig det beste utestedet jeg noen gang har vært på. Jeg anbefaler dere å bli med meg neste gang:p hihihi


Vors på verandaen min og Ingrid før Bahamas :D

Vors hos noen på skolen!!

Savn, savn, savn!! <3<3<3

2 kommentarer:

Anonym sa...

jobba du der, eller gikk du skole?:)

FayNatalie sa...

Gikk skole ja ;D Men, gikk der bare i en måned, for dæm hadd ikke ailje fagan æ måtta ha n¨r æ sku gå bare et halvår :/ Såå da flytta æ bare hjæm å fortsætta her:)