tirsdag 6. mai 2008

Deiligst? =D


Ja, nå har det seg sånn at det var kun en intern spøk mellom Tonje og meg det siste innlegget jeg skrev. SELVFØLGELIG skal jeg IKKE slutte å skrive blog;) Det er jo ALT for mange som leser bloggen min.. hahaha ;D Ikke sant? :D

Jeg skal vise deg jeg Tonje, at det faktisk er en del som leser bloggen min også. Men jeg er ikke så oppmerksomhetssjuk som du er på å få kommentarer;) hihihi

Okey, over til noe med mening i!! .. Eller???
Jeg kan forresten si at jeg kom over deiligst.no her en dag. Gjett om jeg fant meg selv da.. HAHAH.. holdt på å dø av latter. Litt av et bildee.. Fint, eller HVAA?:p
Jeg veeet!! Nå har det seg også slik at jeg har Tonje på overnattingsbesøk på ubestemt tid;) Thomas er i Årdal i Sogn og Fjordane å monterer heis. Så Tonje for låne den tomme plassen ved siden av meg i senga til så lenge:) Alle har vel fått med seg at det er en skummel mann som herjer på Tonje sine hybeltrakter? creeepy!!


Meeen, det var nok for idag! HOME AND AWAY nå FOLKENS!!! Hektaa!!!

Ingen kommentarer: