fredag 16. mai 2008

Foten igjen..

Fotens form går opp og ned hver dag. Men, den blir jo selvfølgelig bedre :) Selv om den plutselig finner ut at den skal plage meg med noen jævlige smerter av og på noen timer mitt på dagen. Men, ellers går det bra. Foten ser nå slik ut:


Som dere ser, så har den blitt mer blå nede ved hælen. Og ja, øverst på bilde er leggen min, og Jaaa, den er jææævli blå den også. Hele foten er egentlig ganske blå. Menmen, det kommer seg vel til slutt alt sammen:) gleeeder meg slik til jeg kan gå nå!!

Ja, å ellers så sitter jeg jo her på leiligheta i Ole Jullums gate.. kjeder meg. Thomas kom hjem, men var så gira på å ut, så jeg fikk meg et kyss, så stakk han :P Så nå skal jeg bestille meg mat fra Corner:) hva er det som er godt tro? Pizza? nei, det er jeg lei av. Lamagun? kebab? hmm.. Må tenke over den litt;)

Iallefall, jeg kommer helt sikkert til å skrive mer her i løpet av kvelden, for jeg kjeeeeder meg!!

snakkes :)

Ingen kommentarer: