mandag 26. mai 2008

Dagen idag

Enda en eksamen overstått. Idag var det Nynorsk. Så det gikk da bra :) Var ferdig rundt 1 tror jeg. Så gikk jeg hjem, spiste brownies :D:D Deretter gikk jeg neddi byen og rett inn på Siste Stikk. "Jeg skal ha hull i øyenbrynet" sa jeg. "Jaha, sett deg ned da" smilte Elias. Fay satte seg ned. STIKK!! "500 kroner det" greeit, Hade:) Såå det gikk da fort:)hihi.. Så nå har jeg en dings hengende der igjen etter 2 år med pause:p Så gikk Tonje og jeg å dilla å dalla litt på senteret, så såg jeg et kjent fjes; Pappa :D hehe.. han hadde vært på polet. Kjøpt inn vin til helga:D gjett om den er borte på søndag da:p FAAAEN, jeg G-L-E-D-E-R meg slik til neste helg. Skal drikke meg drita, og kommer det noen jeg IKKE liker, så ligger de tynt ann:p *HOST*

Satt på med pappa opp. Så kom Thomas hjem fra jobb. 10 sekunder etterpå kommer Ivar inn døra fra jobb. :) Sååå var det Corner å spise :D Namnam.. eller..? Jeg er jo aldri heldig med maten min, så!!!!! :p

Hasta La flayflay!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Legg ut bilde av øynebryne da Fey ! :-D


- Andrea

FayNatalie sa...

Nja, ska det :D Bare vent litt:D

Anonym sa...

Haha, håpe du like mæ da :D For æ ska å bli gælle myttjy fullj i helga!

Anonym sa...

Æ les bloggen din, og æ får på Vihalsen i helgaaaaaaa:D Ka du ska ha på dæ?;D

FayNatalie sa...

Hehe, like dåkk ja:D hihi.. så ska prøv å itj jør dåkker nåkka:p hahahha :D

FayNatalie sa...

Veit itj heltr ka æ ska ha på:p må tænk på det:p kanskje nåkka nytt:p