søndag 25. mai 2008

Helga 23-25.Mai

På fredag satt jeg på cab hjem til Aure, ååååååååh, heerlig vær :D:D Selv om jeg tilbringte resteen av dagen (fra kl.6-10) på gatekjøkkenet sammen med Tonje ;p Men, satt å såg tv å kosa meg jeg så :D Jeg dro hjem og ordna meg litt. Var fast bestemt på å dra på pubben en tur. Fikk med meg Roy, og Kenneth kjørte oss :) Var en god del med folk der, men baren stengte etter at vi bare hadde fått kjøpt oss en drink hver. Så vi fikk Kenneth til å hente oss igjen. Kjørte innom Aurepuben også, men den var stengt gitt. Så da var det bare å dra hjem til Strand å legge seg i den ubeskrivelige deilige senga jeg har her:p hihii.. eller ikke:P Kenneth påsto at jeg var drita, og det skulle jeg motbevise, så jeg måtte blåse i en alkomåler, og den viste faen meg hele 1.10 i promille:p hihihi.. dæææven Fay! Noen mener at det er bare småtteri, mens noen mente at da var jeg full. Jeg følte meg ikke særlig full, så kan noen svare meg på om det er så mye? :O

Jaada, så ble det Lørdag. Dro til Aure for å spise sammen med Jules, men det ble det ikke noe av:p Så møtte jeg Randi, Agnete og Jonathan :) Og det er jo alltid koselig:¤

Kenneth, Irene, Tonje og jeg grilla på plattingen. Så kom Øyvind og Olav Anders. etter dette kom det vel bare flere og flere iløpet av kvelden, og det var rundt 26 stk på plattingen en time etterpå :p Ble masse rot!!!! Men, hvem gidder å være hjemme når man lik så greit kan ta en svepptur til Skaun? hihi.. Så jeg, Tonje, Thomas og Ali dro dit. Møtte Stian også :) Elisabet ble med oss hjem. Vi hadde det så utrolig artig, så det må gjentas i nærmeste framtid:D

Kom hjem rundt 5-halv 6 tror jeg. Å da var det bare for meg å lalle senga.
Idag har jeg vært på gatekjøkkenet og eidestranda sammen med samme gjengen som igår. Altså, maange. Nå skal jeg dra til byen. Eksamen imorgen gitt.

PS: NÅÅÅÅÅÅÅÅÅ kan dere BLOGG.NO folkene kommentere også :D For Fay finner alltids RÅÅD :D
Andrea sitt bilde. Ettersom jeg ikke har noen selv:p

5 kommentarer:

Unknown sa...

Hohoh, vi kosa oss ja! ;¤ Ska ta av neste helg å!!

Weeey, no e det itj bære æ som kommentere længer! ;D

Anonym sa...

hehe, nei. Andrea kommentert TO gång;p men så sa d no stopp å:p hehe.. må vel bare gi det litt tia :p

Anonym sa...

Hoho, vanj di dåkk fram t fæstn i d hæle tatt egentli ? :-D
Ælske HATTPARTY !

- Dreo!

Anonym sa...

Endelig kanj æ kommenter:D

FayNatalie sa...

jooda, vi va itj inj en gang:p hehehe.. for bare rætt ætter vi kom:P

Jaaa, Maaaren, noo kan du kommenter med du greie :D