torsdag 22. mai 2008

Nytt

Ja, hva har skjedd siden 17.mai? Hmm.. Ja, etter jeg skrev forrige gang så fikk jeg meg en telefon fra sykehuset om at Thomas hadde kommet inn med sykebil. En kar hadde tatt hodet hans og slengt det hardt inn i en lykestolpe så han hadde blitt bevisstløs. Men de ville ha han der over natta.. Nok hjernerystelser på deg nå gullet<3 Når Thomas kom hjem på søndag så slappa vi bare av og kosa oss med en pizza. så lalla vi. Uka her har ikke akkurat vært innholdsrik før igår. Fikk besøk av Jeanette :) Og for den som ikke vet hvem det5 er så er det denne søte jenta:


..Altså lillesøstera til Thomas :D Søøta ;¤ Vi såg film, spiste masse godteri samtidig som jeg "las" på eksamen og Tonje "øvde" til prøve:p hihi ;D
Så la vi oss, ja, alle tre i senga :) Sikkert vært plass til Tonje også, men hun låg sikkert greit nok på sofaen.. hihihi ;D
Sååå idag sto jeg opp til eksamen, noe som gikk forsåvidt bra. Så etterpå gikk jeg til bygg3 for å høre om jeg kom opp i eksamen. Kom opp i Reiseliv:) Noe jeg er glaaad for :) Så nå er det eksamen på mandag og på onsdag. mhm, see you later..

Ingen kommentarer: