tirsdag 6. mai 2008

Lesertallet går opp =D


Takket være Line, som skrev til meg på Msn å sa det at hun leser bloggen min hver eneste dag, men ettersom hun ikke har blogspotkonto, så får hun ikke til å kommentere innleggene mine:)

Flere som føler seg truffet? Jeg velger å tro at det er over 659 stk som leser bloggen min :D
Å når JEG, selveste Fay Natalie S. Strand velger å tro noe, så er det SANT!! :D Så nåå vet jeg hvorfor ingen kommenterer (Og Tonje mener at ettersom ingen kommenterer så er det heller ingen som leser bloggen min men det viser seg nå å være FEIL) :p

Det er jo fordi alle har allerede konto på blogg.no!! Gluuuuup!! Og de som ikke har blogspot selv, kan ikke kommentere :D


Så Tonje: Jeg har lesere after all ;D


Dedikert til Tonje:

Fay: "Do skal då ikvell!!"

Tonje: "Kæm e d som seie det?

Fay: "Det va nånn som sa d t nånn på øra!"

Tonje: "Hmm, sekkert æn utlending!"

Fay: "Nei, kødde du eller?"


HA HA HA HA HA!!!!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Haha, så jævla morosam du Fay :p

Unknown sa...

Haha, så jævla morosam du Fay :p

FayNatalie sa...

hmm, tooooooo innlegg du sjø:p Åjaaaa, æ e ARTI.. Ha alltid vært, å kjæm alltid t å vær ;¤

Unknown sa...

To ja, mått ta av litt sjø :D