onsdag 14. mai 2008

Foooten!!




Jaja, det går da framover.. hevelsen har gått litt ned, men blåfargen er der enda:) Legger ut to bilder av den.

Vises litt dårlig, ettersom kamera på telefon ikke er av beste kvalitet ;p hih :D jaja, nå har jeg bytta bandasje og kleia under der, det var GOODT ;p hih :D


Ingeborg, og Marthe i klassen til Tonje var her en tur :) Såg Hotell Cæsar og farga hår :D Tonje valgte å gå til de intelligente trakter, mens jeg valgte å gå imot blonde dumme tider;p hihi


Såååå nååå sitter jeg her med knallorangsj, eller.. skal jeg si rosa, rødt?! vet ikke helt jeg. Men en ting jeg helt sikkert vet er at sånn blir det ikke lenge ;p farga en gang, skyldte ut, tørka og farga en gang til ;p Har en pakke til med farge, men jeg tror jeg avventer den litt :D

Resultatet for denne gang:







4 kommentarer:

Unknown sa...

Dakar foten. Eller, dakar fay :p

Hehe. håret dett bli bra te slutt sjø! :D Vi fikse biffen lett æ og du ;)

FayNatalie sa...

Hihi, jaaaadaaa. den bli fortar bra elj ka æ trudd;p men, ska prøv å kvil den litt mer eilj ka æ har jort idag.. ivriiig sjø :D:D

Joda, biffen årne vi ja :D Så læng den bli godt stækt t slutt, så årne d sæ ta her;)

Unknown sa...

Bli godt stekt ja, ska æ lov dæ ;)
allj karranj kjæm te å snu sæ ætte det væll stekte håre dett ;)

FayNatalie sa...

VIl ha blondt hååår nooo!!!