fredag 6. juni 2008

:)

Sool, solbriller og TØFFE meg! :p
"YO"
Lækker, lækker daag :D Hadde bare to timer på skolen idag. Så gikk Turid og jeg på favoritt å kjøpte oss maat å satte oss nede i Vanndamman å spiste og sola oss :D hææærlig!
MEN, sola skal visst forlate oss sier metreologene! "Etter sol, kommer regn"..
Hva tror dere folkens? Blir det regn? :O
Håper på fortsatt fint vær jeg:D For jeg blir så glaaad når sola skinner, og småfuglene kvitrer som aldri før :¤ Faktisk så blir jeg så kosete når det er sånt fint vær. Får lure meg til en kos av Thomas når han kommer hjem fra jobb nå :D

6 kommentarer:

Anonym sa...

Æ digge dæ på bilde der, Fay ! :-D

Anonym sa...

æ veit, æ e så kuul:D Skulja hatt med han grønnalf, eilj ka tru du?:D

Elisabeth sa...

Det vart regn. :b

FayNatalie sa...

der skjer du :p Ka e d æ itj veit?:p hihi

Anonym sa...

OPPDATERING !

FayNatalie sa...

hihi, det blir senere idag ;D Har hatt det så travelt;p