torsdag 5. juni 2008

HVA SKJER?

Nå sitter jeg her i STEIKSOLA åå nyyyter at sommeren er kommet for fullt=) Så satt jeg å tenkte på hvilke dager det er fester og slikt på Aure i sommer, og fant ut at det er sikkert noen av dere andre som lurer på det samme :) Så jeg har skrapa sammen det meste av det som skjer her:

DETTE SKJER I JUNI:
Lørdag 7. Juni - Åpen fest på Eidestranda (21.00 - 02.00)
Torsdag/ Lørdag - 12-14. Juni - Nordmørstreffen - Fest på Bergtun
Lørdag 21. Juni - Kulturløftet (dansefest på kvelden 21.00)
Lørdag 28. Juni - Åpen fest på Eidestranda -> Bigton Spiller (21.00 - 02.00)
Lørdag 28. Juni - Bryggedans i Lurvika -> Nashville Spiller (21.00 - )

DETTE SKJER I JULI:
Lørdag 05. Juli - Fest på Dampen pub -> Edison Spiller. (21.00 - )
11-12. Juli - Rock Mot Ras i Kvennøyan i Todalen, (todagers utendørs festival)
Lørdag 19. Juli - Bryggedans i Lurvika -> Nordans Spiller (21.00 - )
Lørdag 19. Juli - Bygdacupfest på Eidestranda -> Soundmaters Spiller (21.00 - 02.00)
Fredag/ Lørdag 25.- 26. Juli - Sjøfestival (Og da er det 20 års aldersgrense folkens. Det suuger, ettersom de som er like gamle som meg har kommet inn to år på rad nå, men får ikke komme inn i år på grunn av at de er født seinere på året.)

DETTE SKJER I AUGUST:
Lørdag 2. August - Toppidrettsfest på E.Stranda -> Dance with a stranger + lokale band (21.00)
Fredag/ Lørdag 29-30. August - Nordvestreffen på Gjestegård

Sååå vet dere det :) Håper jeg ser DEG da =)

12 kommentarer:

Anonym sa...

kjæm d t å bli my folk på eidestranda på lørdan eller?:) d e jo humorfæstival på øra samma helga, men d e alltid artigst å dra der d e mest folk :D

FayNatalie sa...

Hmm, har faktisk ikke peiling:p Æ veit bare at æ å Eivor ska dit iallefall;p hihih ;D

FayNatalie sa...

.. På eidestranda ja:p

FayNatalie sa...

Men, e vest 20 årsgrens der da :)

Anonym sa...

oi, snakkes om 3 år:P

FayNatalie sa...

hahaha ;p Kom på anja fæst da vettu, som ikke e på eidestranda:D e en del av dæm å sjø :D

Anonym sa...

PJUH :D
Bli vel humorfestival og grillings på mæ i helga tenke æ:D

FayNatalie sa...

Jasså, hørtes itj værst ut d heilj da:D

Anonym sa...

Håpe æ sjer dæ å :)

-Line

FayNatalie sa...

Selvfølgelig skjer du mæ, Line ;D

Anonym sa...

Heii;)

Du har inspirert meg til å lage en blogg.. haha (blir nok ikke like bra som din) tenkte jeg skulle si det;D

FayNatalie sa...

Weeeey ;D;D;D TOMMEL opp for meg :D:D Da skal jeg inn å se HVER dag :D ;¤ ;¤