torsdag 19. juni 2008

TAKK

Jeg trenger å takke noen akkurat nå! Å den jeg vil dedikere mitt "TAKK" til er ei jente som betyr så utrolig mye for meg! Hun har vært der når jeg har hatt det så ubeskrivelig morsomt, hun har vært der når jeg hadde mitt livs værste mareritt, og hun har vært der på helt vanlige dager som man glemmer så alt for lett! Hvor man bare koser seg sammen med en film, ordner mat sammen, eller bare sitter å tøyser å snakker om alt og ingenting, og selvføgelig masse masse seriøst snakk ;D Det er hva venner er til! Snakke, trøste, værne og støtte hverandre!
Du er en gave,en gave til alle som er rundt deg! Du er rett og slett et vidunder, et vidunder for alle som får oppleve deg! Du fyller mitt hjerte med glede, sang og ikke minst dans:p.
Vi har vår egen dans du og jeg :) Du er en vidunderlig gave til verden og alle som lever her!
Så må jeg ikke glemme at du har verdens nydeligste sønn, som jeg er så heldig å være fadder til :)
SÅ VELDIG, VELDIG GLAD I DEG AGNETE!!!


Klem fra tutta dii;¤

4 kommentarer:

Anonym sa...

Herregud tutta miiiiiiii<3<3<3<3
*gråte* du er bare søtest altdå<3<3<3 er sååååå masse glad i deg<3<3<3<3 best du=):* <3<3<3 å det du skrev til meg, akk det skulle jeg ha skrevet til deg<3 hvis jeg hadde vært så flink til å skrive da<3

Anonym sa...

søtisa<3<3<3

Anonym sa...

Aww, søting ;¤

FayNatalie sa...

hehe, jeg vet jeg er søøt ;D hihi..
masse masse glad i deg<3