onsdag 25. juni 2008

Byrunde m/Mat og Kino

Da har enda en dag gått! Jeg sto opp i 2 tia idag. Så er ikke så veldig trøtt som jeg skulle ha vært. Pappa kommer hjem fra Thailand tidling morgen, og da skal jeg sitte på hjem!
Tonje og Christian kom innom å hente meg idag, for vi skulle nemmelig til Trondheim for å spise å på kino for å se fillen Sex og Singelliv :) Jeg har ikke en gang fulgt med på serien, så jeg visste ikke om dette kom til å bli noe sukkseee, men den var bra :) Christian holdt på å dø tror jeg. Ikke noe film for han.. Hahaha!! Når vi kom ut av kinoen, hadde vi et cover med en lappe inni på ruta.. hahha.. Der sto det:

"Jævla bra parkering! Du parkerte meg inn. IDIOT!
Ps: Du har ingen heftelser på bila di. TAUEBIL er bestilt på regning på bilnummeret.
Have a good fucking day"
hahahahhaha, herreguuud for en idiot som skriver slikt:p Å vi hadde ikke parkert inn noen. Og vi såg heller ikke noe til den tauebilen :p hihi
Jaja, god natt alle sammen! Nå skal jeg legge meg. Alene igjen! Savner deg Thomas:(

3 kommentarer:

Unknown sa...

Hahaha, så jævli bra vett :D

Anonym sa...

Jææ, kårr ekkel dæm e i Trondheim! :-o

FayNatalie sa...

hihi, ja dæm e litt teit :p