mandag 16. juni 2008

En vri med sukker på:


Jeg (som alle andre) er en elendig blogger ;p (Hahaha, Tonje og jeg ler)
...Derfor har jeg bestemt meg for at jeg skal ha en aller så liten konkurranse om MEG SELV! woow, så originalt tenker dere. Men det er kun for å se hvor mange som faktisk vet noe om meg:p
Reglene er som følgende:
1.Du kan ikke svare mer enn èn gang. Det vil si at du svarer på spørsmålene mine KUN èn gang;p (hahah, jeg ler)
2.Den andre regelen er at du skal holde den første!
(Regelbryting vil tas på alvor) muahhaha
Den/De som får ALT riktig får en gave, men den blir ikke "offentliggjort" før minst 8 stk har svart;) ..Hmm, er det frekt å komme med krav? ;D
SPØRSMÅLENE:
1
. Hva er mitt fullt og hele navn?
2. Når har jeg bursdag?
3. Er jeg avhengig av Home And Away?
4. Har jeg kjæreste?
Hvis “ja” hvor lenge har vi vært sammen? Hvis “nei” hvor lenge var vi sammen?
5. Har jeg bodd i Spania?
6. Har jeg vært i Canada? I så fall, hva gjorde jeg der?
7. Når fikk jeg mensen? (I hvilken klasse?)
8. Har jeg noen gang blitt bitt av hoggorm?
9. Jeg har tatovering, men hvor er den og hva betyr den?
10. Hva har jeg gjort etter 10.klasse når det gjelder skole?
11. Bor foreldrene mine sammen, hvis “nei”, hvor bor dem?
12. Har jeg bil? I så fall hvilken?
13. Har jeg fadderbarn? I så fall hvor mange, og hva heter dem?
14. Når mista jeg jomfrudommen min? (Altså, hvor gammel var jeg?)
15. Hva er min favorittrett?
16. Har jeg hatt en "nær-døden-opplevelse"?
17. Sier denne datoen deg noe? 25.10.2004 - Hvorfor er den spesiell for meg?
18. Hvilken BH størrelse bruker jeg?
19. Har jeg tenkt på å operere brystene mine? I så fall, hvorfor?
20. Den 20.02.2008 er en dato som forandra noe i livet mitt, hva skjedde?!
-
Det var spørsmålene for denne gang;) Så det eneste DU trenger å gjøre, er å SVARE!
PS! For å gjøre det litt lettere for MEG, så kan dere f.eks. kopiere spørsmålene til et word-dokument, sånn at dere har spørsmålene "lett tilgjengelig" åsså skriver dere bare nummer på spørsmålet foran svaret deres. (På denne måten slepper det å blir UTROLIG lange kommentarer) ehm? Ble dette rett? Tror det!!:p
Good Luck Chuck!!

6 kommentarer:

Unknown sa...

1. Fay Natalie Simonsen Strand
2. 20. februar. (født i 1988, vel og merke)
3. JA! Ikke noe annet enn Home and Away skal foregå mellom 1545-1605
4. Nei. 3 år og 4 mnd.
5. Jepp, i høst!
6. Du var der i sommer, du fikk best karakter på en engelskstil eller noe?? :p
7. 6. klasse
8. Nei.
9. Den er i nakken. Husker ikke hva den betyr :P
10. Du har gått Salg og service i to år. Og hotell og næring 1 år. Og nå akkurat ferdig med allmenn påbygging. 
11. Pappa bor utti Strand på Aure, og mamma på Lundamo. Dit du skal ta meg med snart, for der har jeg aldri vært!
12. En blå mercedes
13. Markus 
14. 17 år
15. Pinnekjøtt
16. Nei.
17. Da ble du sammen med Thomas.
18. 80D (?)
19. Det skal du, fordi du sliter med ryggen pga de.
20. Det ble slutt mellom deg og Thomas…

Anonym sa...

1. Fay Nathalie Simonsen Strand
2. 1. Februar?
3. Ja
4. Nei, sia 25.10.2004
5. Ja, du har bodd i spania
6. Du va der på sånn greier du vart trekt ut t :P
7. Du fikk mensen i 6. klasse (?)
8. Du ha ikke vårte bitt av orm :P
9. Den e bak i nakken din, å betyr helse :D
10. Du har gått hotel og næring, men bynt på salg og service etterpå, åsså ha du gått ett eller annja i år :P
11. Nei, mor di bor på Lundamo, å far din på Aur.
12. Du har en mercedes :P 200?
13. 2 fadderbarn. Matatutu fra Afrika og poco loco fra sør-america ;D
14. Jomfrudommen din? Menne du først gången du hadd sex, eller først gången det va fiiint? ;D
15. Taco?
16. Nær døden? Hm. Neh.
17. Du vart sammen med Thomas
18. XXL i bh-str ;D
19. Du ska krymp dæm :D
20. Du å Thomas gjor det slutt. :/

Anonym sa...

SVAR FRA LINE :D



1. Fay Natalie Strand
2. 20. februar
3. JA!
4. Nei :/
Dåkk va sammen litt over 3 år. 3 år å 4 mnd?
5. Ja
6. JA, fordi du fikk best resultat på engelsk tentamen i fylke :D
7. I 8nde :D
8. Nei
9. Skuldra
10. Gått allmenn påbygning å salg og service
11. Nei, pappa i Strand og mamma på Lundamo
12. Ja, en blå mercedes
13. Ja, ett. Markus 
14. 14 år
15. Taco
16. Nei
17. Ja, dagen du å Thomas vart kjæresta
18. 80D
19. Ja, fordi du vil ha dæm mindre :D
20. Slutt med kjæresten :/

Anonym sa...

1. Fay Natalie Simonsen Strand
2. 20.02.88
3.ja
4. Nei..Thomas Bjørnstad, fra 2004 te 2008
5. Ja, en liten stund så :)
6. Ja, du vant deg tur med den geniale Engelsstilen din vell :) jenta si det:D
7. 5. klassen tru æ
8.Nei
9.ja, på ryggen. den betyr helse tru æ.
10.Du har gått service og samferdsel, kokken og reiseliv
11.Nei, Olav Harald utti Strand å Solfrid på Lundamo
12.Jepp, du har en rød Merchedes:D
13. jepp, 1. du har lille Marcus vell
14. Faya da... hm, 16?
15. saltfesk å stapp
16.Nei
17.Du ble sammen med Thomas
18. du har 80D?
19. Ja, Du ska legg inn silicon ska du itj ?:D neida, reduksjon..ryggplager osv...
20. Det ble slutt med Thomas.

Anonym sa...

1. Fay Natalie Simonsen Strand
2. I februar.. Den 20. tror jeg 
3. Helt sikkert
4. Nei. Du og Thomas var sammen fra februar 2004.
5. Ja, ei lita stund i fjor, men fikk hjemlengsel og kom hjem.
6. Du vant ei reise igjennom Ungt Entrepenørskap (var hjemme hos meg når du vant til og med og så full at du så vidt fikk takket ja til turen). Haha, og vi trodde du vant en tur til Frankrike :P
7. 6. ?
8. Nei
9. Et kinesisk tegn i nakken som betyr god helse?
10. GK Hotell og næring, GK + VK1 Salg og service og allmenn påbygning, litt i Spania, litt i Norge.
11. Nei. Faren din på Aure, mora di på Lundamo? Eller surrer jeg nå..?
12. Hmm, Thomas har en svart Audi.
13. En liten søt gutt som heter Markus.
14. Du var 17. tror jeg, med Thomas.
15. Spaghetti carbonara? Haha.. Nei si det.. Black and white på Mona Lisa kanskje?
16. Hmm, dere har vel kræsja noen ganger? Og noen tente på huset deres med en feil?
17. Du og Thomas ble sammen
18. D-cup?
19. Redusere dem. (Jeg synes de er fine)
20. Det ble slutt med Thomas.

Anonym sa...

Agnetes besvarelse:

1. Fay Natalie Simonsen Strand
2. 20feb 88
3. nei, trokke det? husker ik, hvis du er det er det pga meg?=D haha
4. nei, ble slutt for noen måneder siden.. var sammen i nesten 4år
5. ja, men fan ik lenge;)
6. der var du ei uke på konferanser eller noe i den duren=)
7. Det tror jeg vi aldri har prata om tutta?? hmm sommerferien til 5klassen? hæhæ..
8. nei
9. kinesisk tegn bak på nakken betyr helse=) sunne tutta=D
10. jeg husker ik.. =S to grunn kurs eller tre??=O å nå går du noe som jeg ik husker.. Jeg er den BESTEVENNEN=p haha
11. pappa olav uti strand for øyeblikket men kanskje han flytter?=) mamma på lundamo=)
12. tutta har hjerne derfor har hun en blå stjerne=D
13. Du har Markus=) å så ei jente på øra?? hmm
14. ik mindre enn 15 å ik gamlere enn 16=P
15. WRAPPPPPPSSSSS!!!!!
16. hæhæ, du har hatt mangt et pustebesvær i allefall=P
17. da ble tuttene sammen.
18. stoooor;)
19. ja, det har du=) for de er tunge for tutta mi å skuldrene dine er "vokst" fremover pga de..
20. ble slutt med tuttene...