søndag 29. juni 2008

Hælg, Kr.sund og Jobb

På fredag satt jeg på med Eivor til Kristiansund! Møtte Thomas på sentre:) Vi satte oss utom senteret og nyta finværet ei stund, og etterpå gikk vi oppover til leiligheta :) Etter hvert dro Thomas på fest, og jeg såg tv! Kjedet meg! Men, vaska klær til Thomas da:) Fliiink! La meg rundt 2tiden!

Så sto lørdagen for tur :D Agnete og Randi kom å henta meg, så dro vi på Futura for å handle klær til kveldens happening! Jeg fant ingenting, men det er BRA, for jeg er BLAKK! Som ei gaterotte (det ble jeg enig med meg selv om sist gang jeg var blakk - altså, at jeg ikke var blakk som ei kirkerotte, for jeg har aldri sett ei rotte i kirka. Men men skal aldri si aldri)
Deretter dro vi på senteret i sentrum, hvor de andre to kjøpte det de såg. Men hallooo, det er jo "bønna på byn":p hihihi :D Ja, det var noe de sa selv da;)
Jeg dro hjem, pakka sammen noen klær, så dro vi bort til Mari for å ordne oss. (Agnete og Randi hadde fått lånt leiligheta hennes) Såååååå, kom en kompiss av Randi å henta oss, så dro vi på Brasseriet :) Plassen hvor jeg ble full:p Turen gikk videre til Goma, hvor vi skulle fortsette vorset. Såååå, kom byen for tur :D Arti artig.... så lenge det varte. Jeg dro hjem rundt 3 tror jeg:p Men, var godformen i dag da:D Å det var godt :)




Bilder kommer vel på "Facer`n" ;)
Nåå er jeg på Aure igjen, ååå nååå er jeg sliten, trøtt og lei.

Har vært på jobbintervju idag :D Som kokk og bartender på Eidestranda :) Kokkeskillsen kommer vel etter hvert tenker jeg;) Skulle kontakte meg når de har ordna den nye vaktlista:) Såå, nåå blir det vel penger:)


Vil ikke lalle alene :(

6 kommentarer:

Unknown sa...

Hehe. Man skal aldri si aldri, nei.
Sjer for mæ dæ som bartender, mixe og drixe me flaskanj :D Kaste dæm i vere å sånn! gle mæ te å kjøp COLA tå dæ ja!:P

FayNatalie sa...

hahahhahahaha, Cola ska du fåå ja ;D hihi, kan lur oppi nå vipsetutteri da vettu;p haha. neida:D

Unknown sa...

Må itj mest jobben før du ha bynt no :P

FayNatalie sa...

hehehe, nååå nei! Itj på grunn av DÆ nei! muahaha

Anonym sa...

JEEEJ, Æ LIKE BILDA:D
æ å vil bli bartender når æ bli stor! kanskje ikke på eidestranda da:P Æ vil jobb og bo in US & A.

FayNatalie sa...

Muahhah..;D;D "Slikkefaysihøne":p
da må du BLI d da vettuuuuu :D
US & A ja:D der bli du bare dræpt med to p`a! ttiihitihtih