torsdag 26. juni 2008

Fyllesjuk å Sur

har det seg slik at jeg må være den mest fyllesjuke nord for dovre idag! Våkna 12, var full enda, måtte løpe ned på bade for å SPY. Jaaa, men der var pappa. Hjæælp. Jeg jaga han ut fra bade og gjorde fra meg:p Faen jeg holdt på å døø!! Tok med meg bøtte og gikk for å sove igjen. Sto opp 5 idag. Da kom Eivor :D
Ja, det er nok om spy og fyllesjuka mi. (Jeg må nesten si at jeg er faktisk fyllesjuk enda) ENDA!!
Jeg er SUR! Faen at det går ant å være så forbanna tåpelig. At det faktisk er muuulig å såre noen sååå forbanna mye å deretter bare gi faen å kutter kontakten helt. Fint at en av oss har gått videre i denne forpulte verden her. Jeg er faktisk ganske lei meg også. Kanskje mer det.
OK, nok negativitet for idag. Jeg er faktisk ikke negativ. Synes jeg selv ja. Noen mener også at jeg er den mest negative personen de kjenner. Da kjenner jeg tydeligvis ikke meg selv så godt.
Hva synes du`?

Jeg må faktisk fortelle om noe kult som skjedde idag. Jeg satt på Nettby (bombe?) så satt jeg der å oppdaterte og oppdaterte som en helt. Men hvem gidder vel å snakke med meg?:p hihi.. Så jeg la meg litt ned på sofaen....................MEN, det ble fort veldig kjedelig. Så jeg satte meg opp igjen for så å oppdatere nettbyen min en gang til. GJETT hva som sjokkerte meg i det jeg så på skjermen? 99 BREV!!! Hva faen? Hørte gud mine bønner igårkveld? (Nei, jeg ba ikke igår) Men uansett. Det var morsomt. Dum som jeg var så trykte jeg på. UTEN å ta bilde av vidundere!
Sillyfay!Så sånn er nå det. JÆVLA fluefaen som flyr i rundt meg her da. Jeg hater fluer. Skal liksom ikke gjøre noe annet enn å flyve i trynet på deg å være MAX dryg.

MAAT.. Snakkes!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Han e dust. Kom dæ viar, læll om det e vanskelig! :) Hang in there, girl!

FayNatalie sa...

Unknown sa...

Haha, æ må bære flir tå dæm som syns du e denj mest negative iværtfallj. Væt mæsta itj nånnj som e mer positiv ennj dæ, å så gla og munter HÆLE tia. Uansett kor vanskelig du har det, du e flenk te å skjul, det ska du ha!:P

Men enig me Marte. Bortsett fra at æ syns hanj e æn superdust da. ;)

Åsså gle æ mæ te du ha fløtta hææælt ut derrifra :D Æ og du kanj bynnj å sjå på karra ilag vi no, tuppelure :D weeey!

Gla i dæ, det veit du ;)

FayNatalie sa...

Ah;¤ Du e sååå søt:D

Men, flenk t å skjul.. hehe.. nja.. kan itj gå irundt å klaga dagen lang heller. d kjæmmen no iværtvailj ingen vei med:p

Unknown sa...

Rætt innstillinga det :D