onsdag 18. juni 2008

Me the Headermaker

Jepp, det er det jeg holder på med =D Altså, jeg er blitt flink! Har laget både til Tonje og Marte nå:) Selv om alt er for morrohetens skyld, og JA mye av det er internt, men det er det som er GØY :D Tonje har faktisk tatt i bruk sin (ta en titt på http://www.ulfa.blogg.no/) men Marte sin passa ikke sa hun.. hmm. eller så er det bare for at hun syntes den var stygg.. Hehehe :D

-> Jaja, hva har dagen idag gått ut på? Joo, det skal jeg si! Var som sagt sammen med klassen å spiste frokost. Vi tok ferden ned til gågata hvor vi spiste på bakeriet der! Når vi skilte lag tusla jeg hjem å satt på tven! Ikkeno morsomt i det heletatt!

Tonje og jeg var også å besøkte Thomas på jobb idag :D

(Vanskelig å se, men ja, han sitter faktisk inni heissjakta ;))
Flinking var han :) Snakka om noe ikke jeg forsto meg på men!:) trivelig var det! Vi tusla videre til butikken, hadde bestemt oss på å ha KJØTTKAKE som middag idag :D Hææærlig!

Før jeg avslutter, vil jeg dele dette SJARMTROLLET med dere:


Fadderbebin min, Markus! Fiin ja? =)

6 kommentarer:

Anonym sa...

åh, han va søt:D
(fadderbarne ditt ja;P)

Linnéa sa...

Så herlig header du har!

FayNatalie sa...

Mari: hehe ;p skjønt det da:p

Linnèa: Jeg vet det!:) hihi
"Sjølgjort e velgjort" ;)

Anonym sa...

å tenk jeg har laget han=D<3 med litt hjelp da... hæhæhæ=p

Unknown sa...

Hhehe, headern e knallj denj :D
Så bære gå innjpå ulfa.blogg.no folkens!!!

FayNatalie sa...

Agnete: hihi, jaaa det har du nemmelig :D sikkert derfor han er så fin ;D får tutta mi er fiin;¤

Tonje: Den e suuuper;D