fredag 27. juni 2008

Noe å tenke over

- Hvorfor er det slik at man alltid må sjekke om en vegg er nymalt hvis det står et skilt om det?
- Hvorfor kalles det Anonyme Alkoholikere når det første de gjør er å stå oppreist og si, ’Hei, jeg heter Fay og er alkoholiker’?
- Hvem var den første personen som så på en ku og sa, ’Jeg tror jeg skal klemme på disse dinglende greiene og drikke det som kommer ut’?
- Hvorfor ser du aldri overskriften ’Synsk person vinner i Lotto’?
- Hvorfor er appelsinsaft laget med kunstige tilsetningsstoffer og shampo laget med ekte frukt?
- Hvorfor finnes det ikke kattmat med musesmak?
- Hvorfor klør det alltid på nesa når man har blitt skitten på hendene?
- Hvis olivenoljen er laget av oliven, hvor kommer babyolje fra?
- Når det er redningsvester under flysetene, er det da fallskjermer i en ubåt?
- Hvis en gås ser en skummel film, får den da menneskehud?
- På makrell-i-tomatboksen er det bilde av makrell. Hvorfor er det bilde av en liten gutt på leverposteiboksen?
- Siden blinde går med solbriller, hvorfor går ikke da døve med ørelapper?
- Hvordan får man elgen til å krysse der skiltene er satt opp?
- Hvorfor selges pølsebrød i pakker med 12, når pølsene selges i pakker med 10?

De jeg har markert svartere/kjukkere eller hva faen jeg skal si, synes jeg er de man bør tenke mest over:p For det er faktisk morsomt å tenke på det. Hvem gikk vel forbi ei ku, og stoppa for så å tenke over at kua har noe rart under seg, faktisk fire av samme sort. "Kanskje jeg skal gå bort for å dra litt i dem" hahahhahhahaha.. Jeg døøøør!!! Eller var kanskje den personen så tørst, at hun/han faktisk var desperat? man kan aldri vite. Og man skal aldri si aldri.. hihi