fredag 13. juni 2008

Heeelg :)

Aller aller først vil jeg dele denne med dere:
http://www.youtube.com/watch?v=BuL-ec7h4Q8 - Ja den er VIRKELIG morsomt :D hahhaa.. den blir bare morsommere og morsommere for hver gang jeg ser den :D Verdt en titt;)

Ja, nå er jeg da kommet hjem på Aure. Thomas ble igjen på Tustna! Skal feste der sammen med Asgeir Sæther ikveld.. Jaada, åsså på Tustna!! Hahaha! Blir sikkert full alikevel de to.

Nå sitter jeg her å venter på Siw.. for vi skal ta oss en, så skal vi på MjosundPuben :) Mååå ha en Irish Coffee innabors kjenner jeg:)
Ellers så kjenner jeg at jeg GLEDER meg til sommeren er over.. Faens så lei allerede av selbusnakk, rudskogensnakk å alt mulig annet dritt!! Åja.. nå er jeg ganske negativ. Men, de som kjenner meg og mitt vet vel hvorfor festivaler ikke ligger på min positivside lenger!!!
Det jeg gleder meg til er JULA, for da har jeg forhåpentligvis kommet over det værste når det gjelder en viss person her i verden! Ååå daaa er det på tide for meg å være like bli som jeg en gang var: :)
Snakkes.. SKÅÅL!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, æ like filmen der æ :-D

FayNatalie sa...

Jær du`?? :D Den e TØFF :D haha