søndag 1. juni 2008

Oppdatering

Først vil jeg si tuuussen takk til alle de 6 som stemte på avstemminga ;p hhaha.. dæææven, det vil jeg si!! Hmm, jada.. helga har egentlig vært ganske rolig.
Fredag var bare Thomas<3 og jeg rolig hjemme. Grilla sammen med pappa ;)
La oss rundt 11 tror jeg :) Så sto vi opp tidlig på lørdagen for pappa og Thomas skulle til frisøren. Deretter møtte jeg Marthe, Tonje, Ingeborg og Marianne på gatekjøkkenet, mens Thomas var med Fedrik å kjørte bare.

Begynte å drikke hjemme mens jeg ornda meg. Så dro jeg på trønesset til Tonje på vors. Var en del folk, og mere ble det :) Var kjempeartig der :) Så var det tid for å gå bortover. Og jeg betalte inn meg og Thomas. Men, jeg kan ikke si at det var den artigste kvelden jeg har hatt. Av flere grunner egentlig. Ettersom jeg ikke drikker øl som alle de andre, så ble jeg bare mer og mer edru utover kvelden. Og endelig kunne vi bli med Asgeir og Agnete på Dromnes. Laga oss mat og gikk til sengs.

Dagen idag har bare vært slapp egentlig! Men, fikk møte gullet mitt, Markus ;¤ Begynner å bli ganske så stor nå! <3 Skal til byen snart. Så nå er det tid for å pakke! Bilder fra helga: (Litt feil i rekkefølgen men)






















Ingen kommentarer: