søndag 15. juni 2008

Fest og bursdag

Først vil jeg si GRATULERER MED DAGEN PAPPA :)
Han er i Thailand (igjen) å nyter dagen sin :) Glad i deg ;¤

Helga mii:
Fredag var jeg på puben som sagt tidligere:) Jeg brukte opp alt som heter for penger der. Off course ! Men, snill som Espen var (som hadde lagt inn kortet sitt i baren) så spanderte han på meg en Irish :) Brukte over 400 kroner der. Dritt..Er 4 usle drinker det! Så gav jeg resten i tipsglasset til Silja:p

Når jeg våkna på lørdag var jeg sikkert den meste fyllesjuke personen i hele Norge. Fy faen sier jeg bare! Såå der og da bestemte jeg meg for å være edru :) Meeen, hvem trodde vel på det? hahahaha!! Så det bars ivei med vin, karsk, tyrker, brusdram, champagne osv..:p Ikke rart jeg ble full når denne sto på bordet:

Espen hadde med en 5 liters dunk med brennevin som det sto "Æ spandere" på :)
Kom MYE folk hit å det ble masse liv :) Vet ikke med dere andre, men jeg hadde en kjempemorsom kveld :)
Ble ikke mange bilder, men de ligger på Facebook!

Å Marte: Neste gang drar du deg hjem;)

4 kommentarer:

Unknown sa...

Jaaa, det va artiii :D:D

Unknown sa...

Foresten, gratulere me overstått Olav Harald!! Æ glømt å send melding ten :( Tru du han tilgir mæ? :D

Anonym sa...

Hihi, ska ha mæ heim sjø ;D

FayNatalie sa...

Han tilgir dæ nåkk:p haha

Ja Marte, det bør du ;p hihi