mandag 9. juni 2008

Finfin helg :)

Jaa, på tide med litt oppdatering da gitt:D
Jeg oppsummerer bare hvordan helga mi har vært jeg:

Fredag var jeg og pappa på puben sammen med en kompiss av pappa :) Vi kjørte båt dit =D Heeerlig :D Traff og også Silja der, hun skal jobbe på puben i hele sommer:) Satt å babla å styra, helt til pappa fant ut at vi skulle hjem for å grille. Så vi dro hjem å grilla. Deretter hadde ikke jeg å pappa noe å gjøre, å været var jo så fint, så pappa foreslo at vi skulle dra til puben igjen:p hehe :D Å han skulle spandere på meg alt. Heeelt greit sa jeg:) Kenneth og Irene kjørte oss til Mjosundet og vi gikk igjen inn på puben. Var kommet litt mer folk da:p Jeg kjøpte meg et par bacardi razz med cola og Irish Coffee, for det er faens så godt :D Dro hjem, la meg. Våkna av et jævla til bråk i 6 tiden, så jeg såg ut vinduet, og gjett hva jeg ser? Jo, dette:
Kenneth, Thomas og Anders har tatt ut båten, og sitter der drita full og skubber hverandre uti vannet:p Å kjører fra den som er uti :p Og holder på å le seg ihjel haha :D faen jeg måtte le! Å så klokken SEKS på morgenen da! Å der satt de også til klokken halv 9. Så kom de omsider opp og la seg:)
Andre bilder fra fredagen:



Lørdag:
Lørdagen sto jeg opp klokken 3 faktisk. Ble kanskje litt mye dagen før. Pluss at Thomas var max drita når han la seg, så han måtte jo sove. Å ettersom jeg ikke hadde så mye å gjøre på, så lå jeg i senga sammen med han :) ...Men, det ble fort kjedelig, så jeg tok på med lette klær å satt meg ut i sola. Selv om det å sole meg er det kjedligste jeg vet. Jeg satt faktisk i 10 minutter før jeg ikke gadd mer tror jeg:p Fliink :) Eivor kom, å vi var ute å råna Cab ;) Ikke hvilken som helst cab, men Mercedes Cab selvdølgelig. Akkurat dette gliiset:
;);)
Så begynte vi å drikke på Osbakken, hvor det var fint å sitte å drikke:)


Gutta spilte volleyball i fylla - Mens jentene drakk enda mer;p

Flere bilder ligger på facebook ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

no har æ fått hekta på the story sangen av brandi. Takket være dæ og spillelista di lengre ned:P

FayNatalie sa...

hihi, den e såååå fin ;D;D