onsdag 4. juni 2008

SAY WHAT?


Nettopp stått opp og er klar for min andre fridag på grunn av STREIK :D Takk Unio!!
Såå nååå luuuuuurer jeg fært på hva jeg skal skrive om her? Ettersom ingenting skjer og det er kun kjedelig! Sommeren er kommet for fullt da! Takk for det liksom. Har ikke vært utendørs siden mandag! Men, hvorfor ikke sitte inne på en finværsdag? :D hihi..

Meen, deet jeg SKAL frem til er:
Er jeg finest med mørkt eller lyst hår?






De bildene med mørkt hår, er forsåvidt gått ut på dato, og de med lyst hår tok jeg nå, men shit la gå :D (Heeeey, det rimaa :D)

STEM!!

Hasta Luego!

10 kommentarer:

Anonym sa...

We should have a great day today.

FayNatalie sa...

Jassåå? :p

Anonym sa...

Æ stemme me d samme æ kom innjpå sia di! Så nednfor at du har klaga på at ingen kommentere så:P
Du ble veldi brun i ansikte me lyst hår, og d e jo positivt! syns iallfall æ som e bleikfis i tryne:P Me brunt hår så du voksnar og mer anstendi ut da, så d e egentli bare å velg og vrak, etter min mening :)

FayNatalie sa...

hihi, takk for det Mari ;D Jaa, hørre dæm seie atæ skjer voksnar ut med mørkt hår, men vil itj vær voksen;p haha:D Neida.,. klare aldri å bestæm mæ så.. når æ har mørkt så vil æ vær blond å omvendt:p såååå ;p e itj lett=p

Anonym sa...

haha, sånn e æ å:P stakars håre mitt ihjælfarga fordi æ aldri klare å bestem mæ. Dætt væl av snart tenke æ:P

FayNatalie sa...

hihi, samme her;D Håret mitt e som tyggiss no;p

kinehelene sa...

Synes du er skikkelig fin med brunt hår :D Men du kan jo ha det brunt med noen lyse striper i? Da får du jo ha begge fargene ;) hehe

FayNatalie sa...

Kine: Takk for det :)Hadde brunt hår med lyse striper nå før jeg plutelig fant ut at jeg skulle ha helt lyst igjen:p hehe :DMen, det blir vel brunt igjen skal du se;p Men, det får bli etter sommeren iallefall ;D

Anonym sa...

Lyst hår i sommmar og mørt om vinetern :-D Hørtes itj d lurt ut da?

:-)

FayNatalie sa...

JO, d e akkurat d æ tænkt :D