lørdag 21. juni 2008

Full - Selbu - Mamma

Ja, nå har det seg slik at etter jeg kom hjem på torsdag, så kjedet jeg meg såååå fælt! Ettersom pcn min blekka fordi jeg har lagt igjen laderen i kr.sund, og pappa er i thailand, og kenneth er dratt ut på båten igjen!! Så jeg ringte Eivor etter å ha fått et "anonymt" tips om at hun var på Aure :p Hun var på "rånsjænk" sammen med Linn og Espen :) Jeg sa JA til å være med å ta meg en, så kom de å henta meg! Etter en times tid med overtalelse om at jeg skulle være med til Selbu, og etter mer som drikken ble tom, så kom jeg på at jeg skulle være med ;p Så vi kjørte og kjørte og kjørte! Kom frem omsider, men da var det KUN 6 timer til festivalområdet åpnet, så vi dro neppå en annen plass hvor vi camperte først.


Var veldig mye folk, å det ble masse liv :) i 10tia slutta jeg å drikke. Og i 11tia var jeg sååååå dårlig at jeg lå rett ut i teltet. Låg rett ut litt overalt faktisk;p Å i 3tia så har det ikke blitt noe bedre, så jeg bestemte meg for å ringe mamma for å spørre henne om hun ville komme å hente meg, og det ville hun. TAKK mamma :)(Agnete sier vi må begynne å takke de vi bryr oss om litt oftere) ;)

Såå nå sitter jeg her på Lundamo til mamma å koper! Kjeder meg litt!
Er ikke sol, og ikke fint nok være til å bade:/

Mamman min og stefaren min :) Stefaren min er lit fjærn på dette bilde men ;p

Synes dere jeg er lik mamma? :)

9 kommentarer:

Anonym sa...

ÆÆ syns dåkk e lik ;)
søtinga ;)
æ kjæm snart på lundamo å besøke! når du invitere mææææææ!!

FayNatalie sa...

hehhe, du e da så OPTATT ailjvei du ;p Kåmma idag? med bussen? :p heheh

Anonym sa...

lundamo, som i denj lundamo'n som mæsta e atme melhus?:O

FayNatalie sa...

den lundamo ja Mari :p

Anonym sa...

DU er bare lik faren din du Fay ;D

FayNatalie sa...

hehe, synes du? :p Ja, noen sier det også ;D

Anonym sa...

ja, d syns e bætterde !

Anonym sa...

Du e litt lik mamman din, men du e mer lik pappan din :D

FayNatalie sa...

Hehe, hørre dæm seie det ja ;)