torsdag 12. juni 2008

Ha det VGS, å velkommen til fremtiden;)


Jeg er herved ferdig Videregående skole :D Åååå.. får den som vil vite hva jeg fikk på eksamen idag, så fikk jeg 6+.. hahaha.. neida.. karakteren min havna på 2 gitt.. Å ja, jeg er faktisk fornøyd med den :) Fordi jeg fikk heeelt jærnteppe.. å klarte nesten ikke å si noe :) Sensoren sa at han skjønte at jeg var bedre enn hva jeg fikk prestert å si der og da:p Men, jeg redda akkurat ikke 3`ern. Men det er helt ok, liksom :)

Åsså nåååååååååååååå er Mr. Freezen kommet :D:d FAEN, det er godt karra :D:D:D
Thomas<3 og jeg kjøpte oss mr. freeze for over 200 kroner uka her:p hihi.. å en liten koster 5,- :p Jada, neida, sååååå!!! Ellers er det bare allers. Skal hjem i helga. Kenneth skal feire bursdag tror jeg:) Så det blir vel full fest og hæla i taket på "Strand Hovedgård" i helga;p

Åå nååå er jeg sååå ubestemt. Ettersom jeg sikkert ikke skal bo her i byen til høsten, så lurer jeg sånn på hva jeg skal. Plana var jo å ha et friår. Men ettersom jeg allerede har gått opp igjen et Grunnkurs, så føler jeg at jeg henger litt etter. Så jeg videre faktisk.

Planene er da slik:
Et år på folkehøgskole hvor jeg går ei linje som heter "Backpacker" å den går ut på at vi skal planlegge ei reise til Thailand på 3 uker, så utfører vi den, når vi kommer hjem igjen, så planlegger vi en reise til til Australia som også varer i 3 uker, å når vi kommer hjem planlegger vi en ny reise.. OSV:p hehe :D Høres så FORBASKA kult ut. Og jeg som ELSKER å reise å utforske:) Men, så var det det med fremtida da.. får liksom ikke så mye ut av utdanningen ved å drive å reise å slikt.
Så jeg lurer også på å flytte til Trondheim for å gå på Hud og Spa Akademiet.. meeen, så er det det at jeg ikke liker Trondheim for 5 flate øre!! menmen:D

Hva tror dere folkens?=) Planene klare for neste år? :)

10 kommentarer:

Unknown sa...

Joda Fay, du like trondheim! :D
Savne dæ og mister freeze! Å truls bittelitt

FayNatalie sa...

hihi, bli næsten heilt sekkert tr.heim no da:) Får sjå=) Men, skoleåret bynje i januar da:D
Savne dæ å tuppah :D truls ha itj vist sæ her sia du for, så han savne dæ å tru æ :)

kinehelene sa...

ka du har gått i år da? :)

Anonym sa...

Kan du ikke komme til Oslo og henge med meg da? Klem

FayNatalie sa...

Kine: Har gått allmennefaglig påbygging :p

Sissel: Joo, det har vært morsomt:) Men, Oslo er vel litt for stor for lille Fay :p hihi
Åsså, har jeg jo ingenting å gjøre der:p

Unknown sa...

OKok, får bære håp æ kjæm innj da :P
Hanj dukke vel opp når æ e å sjå igjen ;)

Anonym sa...

ååååh, KULT!!
Ka hete den folkehøgskolen? send mæ link ?:)

FayNatalie sa...

http://www.grenland.fhs.no/maindesign.asp?aid=18126&gid=8477

Det e ein av skolan ;)

Anonym sa...

TØFT:D

Anonym sa...

Vet ikke hvordan jeg havnet her men:P driver å søker på hud og spaakademiet, for å se hva folk skriver om det:P Men ser du vurderer å begynne!!.Selv skal jeg begynne i Januar:) er veldig nervøs da:S har hørt en del negaivt... Menmen, nå skal jeg bare hoppe i det og håper det blir et bra år:) Du må begynne i Januar også;)